Tränat!

Det vart en vända på gymmet för att testa dom nya skorna. Dom var väl helt ok. Inga mirakel skor. Men bättre än dom jag hade! Skulle egentligen behöva gå till nån som fick titta på mina fötter å göra en sula för precis mina fossingar för bästa resultat! Men. Do var sköna!

 

Idag vart det  först 30 min crosstrainer. 10 min uppvärming på 6an å resten på 10an. Sen körde jag lite axlar och mage för att sen hoppa upp på bandet oc springa i 20 min. Sen en härlig promenad med Ty i ca 30 min.

 

Imorrn är det exakt en vecka kvar till vårruset!

Hejja hejja!!!

rotade fram min stegräknare.. 1.2849 steg vart dagens träning. Rätt ok ändå måste jag väl säga?

 

 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0