Det VAR en bra morgon...

Tills jag ställde mig på vågen...
Kände mig så smal å fin när jag vaknade men jag har ju gått upp 4kg. Hur är detta möjligt när jag tränar å äter som jag gör? Har skrivit å frågat min PT, får se vad hn säger. Inte vet jag... man kanske går upp i början?
Bläbläblä

Skit också!

Svar från min PT Emma- Lee

Försök lyssna till första känslan du hade ;-). När man börjar träna hårt kan man samla på sig en del vatten i kroppen och sen tror jag även att det är så att du haft en hel del brister i kroppen eftersom du skött kosten så dåligt så det har nog fyllts på en del samt att du säkert har en del i matsmältningssystemet :-). Ta hellre mått och se vad som händer där till en början :-D. Kram!!

Kommentarer
Postat av: ego

Jag antar att din pt redan sagt att det säkert inte är fett du gått upp i vikt av och definitivt inte muskler! Tränar du styrketräning flera gånger i veckan så kan du gå upp max 2-3 kg på ett år.

Men du har ju inte kunnat träna på ett tag nu så du har säkert lite extra vätska i musklerna och i resten av kroppen...har du dessutom ätit mycket salt och kolhydrater så drar kroppen till sig ännu mer vätska.

Käkar jag pasta ökar jag automatiskt i vikt dagen efter då kolhydraterna verkligen drar åt sig massa extra vätska.

Innom ett par dagar har du säkert tappat allt.

Kram emma

2010-11-25 @ 10:57:08

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0