Känner mig mosad

Från att ha haft huvundet ganska högt vart jag igår mosad! Jag snackrar om att köra bil. Det var något i bilen igår.. en känsla av... jag vet inte.. men jag fick en olustig känsla av att vara värdelös redan med Padma och Linda efter körningen igår. Den där känslan satt kvar även idag när jag skulle köra med Ulf- körskoleläraren. Jag vet inte varför men jag klantade mig så mycket med växlingar och sånt små skit som jag vet att jag egentligen kan. Det gjorde mig nervös å det gjorde ju det hela ännu värre :(

 

Skit dag/ar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tro mig, precis SÅ kommer din bilkörning att vara framöver. Ena dagen går allt så himla bra. Man klarar av att ta sig fram säkert OCH eco-smart. Andra dagen klantar man sig. Man missar en liten detalj... som en heldragen linje när man svängt till vänster i en korsning där nya vägen har två körfält i samma riktning. När läraren påpekar att man skulle ha väntat med att åka över i höger körfält (som man enligt dem alltid ska utgå från)missar man återigen någon detalj... som att bussen man ligger bakom ska stanna vid en busshållplats snart och att man därför bör lägga sig i vänster körfält och köra om... ja du hajar iden! Man lär sig någongång på vägen :)

2010-11-05 @ 10:10:40
URL: http://fashionistasara.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0