Träning!?

Just nu skulle det vara skönt att sticka till gymmet å springa lite på bandet, men tyvärr så stängde de kl 17 :( å ute är vädret skit. Går jag ut å springer nu blir jag garanterat sjuk å det tänker jag inte bli!

Jag har anmält mig frivillig till att vara med och tävla om Emma- Lees 12 veckorrsutmaning. Vem tackar nej till att få 12 veckors träning av den bästa PTn? Inte jag iaf. Det är säkert många tjejer å killar därute som vill vara med och tävla om denna chans. Men kan man låta bli att hoppas?! ;) Må bästa man eller kvinna vinna ;)

Jag har iaf spenderat större delen av dagen med kinekt dance och sports eller vad det kan heta.. Ska tala om att det är rätt jobbigt det med så rört på mig det har jag minsann gjort även om jag inte satt en fot på gymmet. Jag har iaf gjort mina 3 pass på gymmet som jag ska denna veckan (nästan. Kunde ju inte ta i till 100% då min kropp sa ifrån) Men bättring vad gäller fettförbränningspassen!!!!!

Nä, om man skulle ta å fundera ut något att äta kanske...

Se ya


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0