...


Detta ser vi?

Så här känns det..

Just nu går jag igenom en sån höst depp period.. Men jag måste säga att träningen hjälper mig att hålla mig över ytan. Men iaf så är det just nu inte kul att vara Jessica och inte Jimmy heller för den delen. Mycket går ju ut över honom även om jag verkligen inte vill de men det är svårt att försöka vara possitiv när man helst av allt bara vill lägga sig på golvet och skrika som en 3 åring..

Jag har min "vägnings vecka" denna veckan och det går bra än så länge. Jag tränat varje dag denna veckan. I måndags var jag på gymmet, igår gick jag en långpromenad i skogen och idag vart det gymmet igen. Så skönt!

Har precis städat här hemma och tagit en lång dusch så nu tänkte jag lägga mig och läsa lite i teoriboken för ikväll är det sista teorilektionen på körskolan. Men allra först ska jag ta mig något att äta!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0