Första Arm, axel och mag passet

Idag tog jag mig till gymmet själv för att testa på pass 1/3. efterssom det inte är samma gym vi tränar på ser det lite olika ut vad gäller maskiner, vikter å så.. Märkte att det var sämre kvalite på dessa maskiner än på Fitness24seven. Men men, så här såg det ut idag:

Militärpress i smitt 13kg*8*3
(viste inte vad stången vägde men frågade sen å den vägde bara ca 8kg. Så nästa gång måste jag lassa på!)
Bicepscurls 6kg*8*3
Tricepscurls 10kg*8*3
Axelfly 4kg*8*3
Triceps rep pushdown 20kg*8*3
Lutande situps med lutning 3 *8*3
Hängande benlyft 3*3
Upprätt rodd 18kg*8*3

Det känns framförallt i axlar och mage nu efteråt. Får väl se om jag typ dör imorgon haha

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0