Latadagar


Usch vilken slappdag jag haft idag.. Jag lyckades visseligen få ut Jimmy på en timmes promenad i förmiddags men förutom de har jag bara legat i soffan/sängen och glott på tv och ätit godis. Imorrn är det nya tag! Vill till gymmet imorrn, har ju inte varit där på hela veckan pga hals ont. På måndag ska jag minsann börja min vägnings vecka :) Vad är det för påhitt undrar ni säkert.. jo, det ska jag tala om. Jag ska väga allt jag stoppar i mig under den kommande veckan för att Emma- Lee ska ha något att utgå ifrån när hon ska lägga upp mitt kost schema. För hon ska ju bli min personliga tränare. Fy bubblan. Nu jävlar Jessica får jag misann kämpa röven av mig äntligen!

Å vad jag ser fram emot detta!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0