PT 2

Imorse vart det tidig uppstigning för mig mot vad jag brukar gå upp. Men jag vaknade med ett leende på läpparna för att det var dax för PT genomgång 2 idag... Tills jag började röra på mig och blev påmind om den enorma träningsvärken i benen. Meen, jag har varit duktig! Å så kom leendet tillbaka :)

väl på gymmet visade Emma-Lee mig hur jag hade ätit på min "vägnings vecka" å nästan alla värden var bara till hälften än vad dom skulle vara så nu har Emma- Lee knåpat ihop ett mat schema till mig som fatist inte är så klurigt som jag tänkte att det skulle vara.. Förstår bara inte hur jag ska orka äta allt hehe.

ex på dagens lunch: (som jag åt idag)

Kött och gränsaker..

Å jag såg inte fram emot att käka bara kött å uppvärmda frysta grönsaker måste jag erkänna men efter tips av Emma-Lee att krydda ordentligt så var det faktist riktigt gott. :)

Sen var det dags för genomgång av pass 3/3
Bröst, rygg och mage
Cablerodd *8*3
Tatsdrag 25kg*8*3
Bröst hantelpress 8kg*8*3
W-drag 12,5*8*3
Smitirodd 22,5*8*3
Bröstfly *8*3
Ryggfly *8*3
Plankan på boll 8*3
Bollindrag 8*3
Boll sida/sida 8*3

Sedan körde vi förbränning. Jag tyckte det var lättare att springa än att gå med lutning med intervaller med ännu mera lutning. Det trodde jag väl aldrig. Svetten rann och jag var glad :)

Känns så otroligt skönt å lyxit att ha PT!
Verkligen något jag rekomenderar!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0