PT

Igår träffade jag Emma- Lee Min PT. Det känns så bra att säga så hehe min PT :)

Vi gick igenom 2 gym pass av 3.

1. Armar, axlar och mage

Militärpress smitt 22,5kg 8*3
Bicepscurls hantlar 6kg 8*3
Triceps takpress 10kg 8*3
Axelfly hantlar 4kg 8*3
Bamsecurls 7,5kg 8*3
Triceps rep pushdown 10kg 8*3
Upprätt rodd 17kg 8*3
Lutande situps 8*3
Hängande benlyft 8*3
2.Ben.
Djupa utfall smitt 8*3
Benpress 60kg 8*3
Vader i benpress 80kg 8*3
Utfall i benpress 40kg 8*3
Leg extension 20kg 8*3
Höftlyft på boll 8*3
Benböj i smitt stång 8*3

Jag kan säga som såhär.. Det känns att jag har en kropp idag. Benen är helt klart värst haha å detta var bara en fjuttig genomgång. Det var då meningen att jag skulle gå till gymmet idag å testa allt jag lärde mig igår. Men jag tar mig knappt upp från stolen idag så det får vänta. Imorgon bitti ska jag träffa Emma- Lee igen å gå igenom pass nr 3 och kosten.. Måste säga att detta känns så otroligt bra att jag äntligen tagit tag i detta. Just att få veta mer vad jag ska göra och framförallt hur. Jag har ju alltid trott att om man inte vill bygga muskler å bara tajta till sig så att säga så ska man köra lättare vikter och många upprepningar. Men så är det inte. Jag har nog kört knappt hälften av viktenra Emma- Lee lassade på åt mig igår haha. Å inte nog med det. Jag ska öka lite hela tiden med.. Hur ska detta sluta? Min stackars kropp haha. Kommer inte komma upp ur sängen. Ben passet var inte nådigt haha ;)

MEN! Det är såå kul!
Jihoo!

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Glad jag blev av att läsa ditt inlägg, att det känns så bra :-D Kram!

2010-10-20 @ 11:37:04
URL: http://emma-lees.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0