Lugn vecka


Har en ganska lugn vecka på jobbet denna veckan. Det är en sån "mellan vecka" som jag brukar kalla dom veckorna efter att man har haft semester å alla kunder redan varit på påfyllning.. :)

Jag har varit duktig å tränat 2 dagar så att magen min gör ont ont ont, aj! Hehe. Men å andra sidan så vet man att det man tränade å kämpade för gjorde nån nytta så idag vart det en vilodag. Har passat på att städat här hemma så det blir gjort också.



Ikväll är det teorilektion 2 på körskolan och imorgon ska jag ut och övningsköra med Padma och Linda. Weei! Jag ska träna krypkörning som vi gjorde på körskolan :) Sen bär det av hem till mamma över helgen..

Att bero på de måste jag fortsätta fixa lite grejer här innan jag ska åka till jobbet om en stund.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0