Saknad!

Saknaden är fortfarande så enormt stor efter Tyson. Kommer jag nånsin minnas honom med glädje å inte bara med sorg? Stundtals är det ok, man kan prata om honom utan att bli ledsen men andra gånger räcker det med en liten tanke så kommer tårarna på en gång. Det gör så förbaskat ont att han inte finns mer! Jag minns knappt känslan av att ha honom i min famn å det skrämmer mig! Jag klarar fortfarande inte av att titta på bilder av honom för jag saknar honom så otroligt mycket. Det går inte att beskriva hur jag känner. Det är bara så tomt inom mig, det finns bara smärtan av saknad kvar.. Klarar inte av att skriva mer...


Kommentarer
Postat av: Dee

Vet hur det känns:( Jag sörjer fortfarande Tweety och det har gått snart 1½ år. Tänker på henne varje dag. Man kommer nog aldrig riktigt över det men det blir väl lite lättare med tiden antar jag. Stor kram.

2010-09-03 @ 20:25:29
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Joyj & PK giron

Åh Jess. Blir tårögd som bara den när jag läser vad du skriver, och tänker på allt annat du skrivit. Jag hoppas verkligen du förstår att Ni gav Tyson det bästa han kunde få. Det var Ni

som älskade honom och det är Ni som saknar honom. Kan slå vad om att han saknar dig minst lika mycket. Ni var fantastiska mot honom! Tror det kommer komma en dag då det känns lättare, det är väl det man får hoppas på iallafall. Försök att fortsätta kämpa. Finns om du behöver prata! Varma kramar, Johanna och Giron.

2010-09-03 @ 23:15:17

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0