Excuses are for quitters

Jag vet ju det, så jag tänker inte hitta på massa ursäkter hit och dit för mitt slarvande med maten den sista tiden. Jag har plötsligt blivit lat och planerar dåligt om dagarna och äter inte som jag ska. Jag äter inte onyttigt eller för mycket utan tvärtom tror jag att jag äter för lite å det resulterar i vikt stillastående och till och med lite vikt uppgång.

Tränar gör jag 5-6 dagar i veckan (förutom förra veckan som var katastrof på träningsfronten) Det blir mycket löpning nu och det är riktigt skönt att springa ute!


Från gårdagens soliga löptur.

Så här har veckan sett ut:

Måndag FM: Löpning intervaller 32 min, Armar, axlar och mage på gymmet.
EM: Löpning intervaller 45 min, Rask promenad 40 min
Tisdag: Power walk 45 min
Onsdag: Vilodag
Torsadag: Löpning intervaller 55 min, Ben på gymmet.
Fredag: Löpning intervaller 45 min, Bröst och rygg på gymmet
Lördag: Löpning intervaller 48 min 5,38 km
Imorgon Söndag: Löpning intervaller

Vikt: 70,4
Mått oförändrat från förra veckan.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Wow du är ju strålande duktig med löpningen! Kan tänka mig att det är härligt att svischa fram i spåret när solen skiner! Själv har jag inte ens hunnit skaffa skor. Men ska göra det, längtar uuut! Kram

2011-04-09 @ 11:32:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Du har så rätt! Det är till den insikten jag kommit med. Även om jag har mitt handikapp migränen så kan jag ändå få den kropp jag vill. Det kanske tar lite längre tid bara, men mitt mål kan jag nå. :) Så jag är taggad till tusen!

Stor kram på dig vännen, du är bäst!!!

2011-04-09 @ 17:36:43
URL: http://livingmylifeforme.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0