Promenad

Har varit ute på en promenad i det mulna vädret. Det var skönt ändå! Det vart en timmes promenad 4,52km och 7538 steg enligt min stegräknare som jag inte vet om den är att lita på.. Jag har ju 2 å den ena har jag haft hittils då den jag hade idag inte har haft batterier i sig. Men nu hade jag ny inköpta batterier å det verkar som att dom visar lite olika. Jag tar säkert en tur ikväll också då ska jag ha båda med mig för å se :)
Det var ingen is kvar på vägarna nu.. bara nån strimma på ett ställe som inte stör joggningen så snart jag känner mig lite bättre i halsen ska jag ut å testa hihi

Kommer hem å ska förbereda lunchen å sliter ur fläskfilen ur plasten å VILKEN STANK! Ni vet ju att det kan lukta lite... avlopps? lukt om sånt som varit vakumförpackat men den här lukten var dubbelt så illa luktande. Kolla datumet å den hade gått ut den 8e.. Köpte den ju fan för någon dag sen bara.. SUCK! Det får bli grillad kyckling idag då tiden inte räcker till annat..

Bäst att sätta lite fart här då ;) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Bra jobbat! :D Jag veeeeeet, här är isen helt borta. På bara en vecka, helt sjukt.



7538 steg är ju jättemycket! Men jag tror stegräknare kan visa lite olika, vissa går inte att ställa in sitt eget steg på så då kan den visa fler eller färre steg, beror på hur man själv går. Och så kan de vara olika känsliga också.

2011-04-12 @ 11:56:01
Postat av: Joyj

Hej Jess! Följer din blogg och ser att du ofta är sjuk.. Jag var också småsjuk, eller jättesjuk i stort sett ALLTID innan. Men jag började sälja grejer för ett suuuper-företag, LR health & beauty systems. Dom har en super-tablett, och sen jag började ta dom har jag inte ens haft snuva eller minsta halsont. Visst, kostar 13kr om dagen, men hjälper det så är det lätt värt det för mig! :D hihi. Hoppas du får hålla dig frisk i fortsättningen iaf. Tycker du är grymt duktig med träningen, keep up te goooood work! :)

2011-04-12 @ 21:02:47

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0