Rekord!!!

Tjohooooooo!!!

Jag har sprungit 5 km på 31 min!! Visseligen på bandet men iaf.. Tror mitt rekord var på 32 min sist om jag inte mins fel hihi. Jag klev åt sidan några ggr för att ta lugna andningen men det känns så jäla bra när man inte håller på att dö när man springer. Dom 3 första km är rätt enkla måste jag säga.. Det tar ca- 20 min att springa 3 km nu å sen böjar det gå tröögare. Jag hatar när jag tittar ner på hur långt jag sprungit för när jag ser att det är 2 km kvar så kroppen alldeles tung. Skönare att springa ute då har man inget å titta på förutom stegräknaren då men den pallar jag inte att gräva fram haha

Nu känner jag mig ganska nöjd med dagen iaf :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad bra du är gumman!!!!

2011-04-20 @ 11:57:31
URL: http://livingmylifeforme.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0