Rumpa och mage

Det var ju såklart massa folk på gymmet å jag tror faktist dom hade öppet som en vanlig fredag idag. Jag trodde ju att dom öppnade kl 10 som på en lördag. Du hade jag inte behövt ligga och vrida och vända till kl vart lagom för att gå upp. Men men.. Vilkt och mått är uppdaterade i Fitnessbloggen för er som är intresserade å här kommer dagens rump och magpass

Benpendlingar med vikt
Utfall
Deadlift
Donkeykick
Höftlyft
Benlyft
Bensparkar
Froggy
Bollintag med sumobenböj
Bollintag
Boll isd/sid
Rumplyft
Lutande situps
Planka
Planka med benlyft

Tycker det är svårt med vad man ska göra när man tränar rumpa men jag laddade ner en app på telefonen och fick lite tips.. Men det känns inte som att det tog så mycket. Vi får väl se om någon dag vad rumpan säger :)


Kommentarer
Postat av: A Kay

Du kan springa snabbt i uppförsbacke också, det tar massa på rumpan. ;)

2011-04-22 @ 16:57:24
Postat av: A Kay

Froggy? Det låter som en snuskig sexställning hehe. Nemen vad gör man då?

2011-04-23 @ 18:02:24
Postat av: jess

Hehe froggy är att man ligger på mage med böjda knän å drar upp fötterna mot taket. Det heter säkert något annat men så hette det på appen jag laddade ner :-)

2011-04-24 @ 10:12:29
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0