Sommar?!

Klockan ringde 8.00 och jag drar upp rullgardinen å det är sooool! Går å kollar termomeretrn som visar 14,5 grader redan då blir det en super fin dag idag!

Har varit hemma hos min mamma under helgen och har därför inte haft tillgång till min våg men när jag ställde mig på vågen i morse stod den på samma som förra veckan. Vet att jag ju haft "ätdag" å ska väl inte sticka under stolen med att mamma lagar fantastiskt god mat som inte riktigt är för mig även om det oftast blir kött, fisk eller fågel och grönsaker men med en goood gräddig sås hahaha.. Aja, jag går iaf inte upp, det är väl viktigast. Men jag ser faktiskt fram emot att testa Emma- Lees diet efter påsk helgen för att se om det blir någon skillnad. För jag vill inte stå och väga på 70 strecket mer!

Så här såg förra veckans träning ut:
Måndag: 60 min promenad
Tisdag: FM 60 min promenad, Armar axlar och mage. EM 42 min promenad
Onsdag: Bröst och rygg, 32 min löpning
Torsdag: Ben
Fredag: Rask promenad 20 min
Lördag: Löpning 30 min
Söndag: Promenad med lite löpning 1,1 mil

Denna veckas planerade träning:
Måndag: Vilodag
Tisdag: Armar, axlar och mage + 30 min löpning
Onsdag: Rygg och bröst + 30 min löpning
Torsdag: Ben+ 60 min promenad
Fredag: 60 min FB
Lördag: 30-60 min FB
Söndag: 30-60 min FB

Nu får jag banne mig bli lite hård å visa att jag faktiskt KAN!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Du är galeeeen kvinna, you go girl! Du tränar som en tok.



Så fint väder, jag vill springa hela dagarna. :D

2011-04-18 @ 09:44:35
Postat av: Jess

ska du säga ;P

2011-04-18 @ 09:51:40
URL: http://princessjess.blogg.se.

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0