Torsdag = Ben

Det vart uppstigning 7.30 idag då jag har mycket att göra och för att jag skulle hinna med gymmet såklart ;) Det är skönt att vara på gymmet tidigt då det oftast är mer eller mindre tomt på folk. Men idag hade dom satt igång med att bygga om på gymmet vilket jag tycker är bra för att då får vi större men det var ju mindre bra att dom höll på precis där jag skulle vara just idag ;P Meen, jag fick ihop ett rätt bra ben pass ändå tycker jag?

Djupa utfall på bräda
Benpress ett ben
Benpress
Vader i benpress
Sittande vadpress
Tåhävningar
Legextention
Knäböj
Seated leg curl
Hip abduction
Hip adduction

Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: A Kay

Grymt bra som alltid! :D

2011-04-14 @ 10:13:40
Postat av: Emma-Lee

Ser jättebra ut :-D Vad bra att dom bygger ut - mer gym åt folket ;-D.



Snälla, rara du!! Vad roligt att höra! Har inte hundvakt så ofta men det är jätteskönt att veta att det finns dom som gärna ställer upp!! Så jag kommer säkert fråga dig någon gång framöver om vi ska iväg igen :-D.

Kram!!!

<3

2011-04-14 @ 11:45:38
URL: http://emma-lees.blogspot.com
Postat av: A Kay

Haha mina pass är inte så långa som de verkar. Kör effektivt, och byter mellan musklerna jag ska köra så jag inte behöver vila lika mycket emellan varje övning. Men jaaa det blir väl en och en halvtimme. Ibland blir det en timme. Jag har försökt dela upp mer och minska ner tiden, så jag kan maxa bättre. Däremot lördagar brukar bli 2 h, men det är för att det är så kul, lite folk och då kan man verkligen ta det lugnt. Då blir det också en hel del vila emellan alla övningar och set. :)



Jag tycker 1 h styrka är jättebra, och det är det man ska köra egentligen också. Jag behöver sova väldigt mycket också för att orka göra som jag gör. Sen har jag alltid nåt att äta i bagen som jag trycker i mig direkt efter passet. :D



Och ja, jag ska lära hunden "bussa på", hihi.



Kram på dig

2011-04-14 @ 20:50:59

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0