AMS ett skämt?

Har precis varit på info möte. Stod en gubbe som inte pratade så bra svenska å snackade så man var tvungen att verkligen koncentrera sig för att höra vad han sa. Tillslut orkade jag inte lyssna. Kändes som den där infon var för folk som är dumma i hela huvudet å inte fattar ett skit. Jag platsade INTE in där! Det är info för arbetslösa inte för mig som inte söker ersättning eller liknande, Det jag ville var att få hjälp med att skriva en cv å det fick jag inte om jag inte var inskriven. Jag ville speciellt inte ha hjälp om några veckor utan DIREKT! Ne, men då ska allt bli fel å dom ska skicka in papper till min arbetslöshets kassan fast att jag inte ens ville ha ersättning å dessutom inte ens kan få ersättning???

Ibland undrar man ju....

Aja, nu har man varit på ett sånt möte iaf... Skrev in mig för mer än en vacka sen och min handledare har fortfarande inte hört av sig. Jag kommer ju hinna fixa allt själv innan dom hör av sig... Äh, känner mig ganska så irri just nu så det är väl lika bra att äta å sticka till jobbet till mina kära kunder som alltid får mig att le :D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0