B- day

Japp, idag fyller jag 30.... Fast man blir inte äldre än man gör sig ju ;)
Var ju och lämnade in min cv på en ica butik igår å dom har inte hört av sig å jag fick ingen känsla heller. Men sen var jag på intervju efter det på en förskola och jag fick jobbet direkt. Det handlar om en dag i veckan bara, men det kändes roligt när jag var där. Ska jobba med dom små barnen och vi ska gå till skogen varje tisdag :) Nu får jag bara hoppas på att dom från Ica hör av sig å säger att jag kan hoppa in på en deltid men då kanske inte på tisdagar då jag ska vara med barnen ;) Det skulle betytyda flyt! Å det skulle vara en bra pressent att få idag hehehe ;)

Bara hålla tummarna! Nu ska jag beställa ett utdrag från polisen så det hinner komma innan nästa vecka :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis på din dag tjejen! Ska du ha kalas?



Tack för din fina kommentar!

2011-08-25 @ 09:58:14
URL: http://Frkjohansson.blogspot.com
Postat av: A Kay

Det är inte för evigt, Jess. :) Det är mycket skit, men jag är van att jobba i smuts. Jag ska byta så småningom, men måste få mig referensen först. Jag behöver verkligen den för att ens kunna söka annat.

2011-08-25 @ 11:31:40

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0