Har totalt 0 koll

.. På bloggvärden just nu. Sitter knappt vid datorn längre och är inte så sugen på att skriva i bloggen just nu heller. Men det kommer snart.. Jag lovar. snart är jag tillbaka här så ni kan få bli lite uppdaterade om vad som sker i mitt liv just nu. Men inte riktigt än ;) Håll ut!

Allt jag kan säga att det just nu är lyckans tider <3


Just ja, det har ju varit jul också.. Min jul spenderade jag hemma hos Jimmys familj. Det var mysigt trotts 0 julkänsla. Har haft hand om Mammas ena hund också. Stirrigare vovve får man leta efter. Stackarn är ju uppväxt på landet å kommer till stan där det är massa människor å lukter hehe


Nu är julen över och jag ser fram emot 2012!
seya

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0