Tiden går

Det var redan 3e advent igår och det firades med att tända det 3e ljuset till frukosten hehe. Helgen har varit fulspeckad.. I fredags var jag på julbord med dagis jobbet på Ulriksdals världshus. Det vart en ganska omtumlande kväll men trotts allt trevlig. Väl hemma blev jag lättad efter ett samtal och kunde lungt sova :) I lördags blev det ganska tidig uppgång för både mig och hjärtat då vi skulle ta bilen till Täby till Putte, Sara och Isabella. Det började med att jag och Sara åkte in till stan på teater för att hennes mormor skulle vara med på teatern men det visade sig att teatern sög så vi gick hem i pausen haha. Väl hemma i Täby igen lagade Putte god mat som vi käkade å fick kladdkaka till efterrätt. Mums var det. Senare tog vi bilen hem igen :) Gårdagen spenderade jag inne i stan med Rebecca och barnen. Lilla Alva bara 3 veckor gammal så snäll i vagnen :)

 

Bara 2 veckor kvar till jul nu.. Längtar till 2012 :) Det blir mitt år <3


Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2011-12-14 @ 16:12:48
URL: http://livingmylifeforme.spotlife.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0