Bajs pass!

Idag var det armar, axlar och mage + intervaller. Längtade till gymmet innan jag gick dit, väl där så var det bara massa irriterande människor.. gloende spännisar som lät så in i H- vete över hela gymmet och sminkade ålande tjejer som efter varje maskin eller sett skulle stretcha å så ser man att dom vill att spännisarna ska kolla.. Jag kände mig allmänt menssvullen och brallerna jag hade på mig ville bara åka ner och linnet upp hela tiden. Jag försökte ignorera alla miffon runt om och försökte att inte få spelet på kläderna medan jag sprang. Vet inte om jag spände mig eller nåt pga kläderna för efter 20 min ganska lugna spring intervaller fick jag ont i höger ljumske :O( Jag stretchade lite och fortsatte halvtimmen ut men kände mig inte färdig. Men insåg att det nog skulle kännas ännu värre om jag fortsatte. Vilken besvikelse- vilket skit pass

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0