En trevlig kväll

Igår var jag bjuden på fest på Ekerö hos Alex :O) Det vart en lugnt kväll med god mat och lite tittande på melodifestivalen som som vanligt sög. Trodde det skulle bli fyllefest med alla brudarna men jag hade tokfel hehe. Dom flesta gick hem vid 22-23 tiden någongång. Det var vi nykterister, Alex och 2 tjejer till som var kvar till midnatt sen var det dax även för oss nykterister att åka hem hehe. Sen kanske festen fortsatte hihi. En utav tjejerna hade en Grand danois som var såå fin! Lite skillnad på storlek mot mitt lilla hjärta kan jag säga. Alex hade en överraskning- "sexparty" Det kom alltså en tjej från Himmelriket och hade homeparty för oss 14 tjejer som var där. Det var skoj :O) Har aldrig varit på ett sånt någongång.


Bronco


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0