Hur är det möjligt?


Kan någon svara mig på varför det kan diffa på vågen så mycket som 3 kg från en dag till en annan?? Förra lördagen vägde jag ju 72,3 och i lördags när jag vägde mig flera ggr så vägde jag 68,8 och idag när jag ställer mig på vågen (varför vet jag inte) så väger jag plöttsligt 71,5 igen??? Hur är detta möjligt? Frustrerande!!! Visseligen körde jag stenhårt med förbränningen förra veckan, sprang varje dag och denna veckan har det inte blivit så mycket kondition av olika anledninger. Fan! I helgen hemma hos mamma blir det SLIIT! Jag SKA ner under 70 strecket igen!!!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Å vad irriterande! Men vissa kan ha det så där. Vatten i kroppen eller så. Du ska inte ha mens då? Då brukar jag gå upp och vara en ful ballong.



Fortsätt jobba på. Skit i den nya siffran! Tänk på siffran du såg innan, och fortsätt kämpa bara så är du där snart igen! Så mycket som ni tränar. Försök hålla dig till en vägningsdag i veckan, lite bättre för sinnet då kanske?



KRAM!

2011-02-03 @ 09:48:52
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/
Postat av: Hanne

Va det inte du som skulle sluta fixera dig vid vågen? SKA under 70 strecket? hehe same old same old

2011-02-03 @ 18:13:30

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0