Sista veckan på 12 veckors

Idag vart det bröst, rygg, mage och förbränning på hemma plan för mig då jag blir tvungen att jobba sent ikväll. Man skulle behöva en bok med alla övningar och hur man gör dom för att minnas allt man gjort. Mycket har jag ju skrivit ner men inte allt tyvärr. Å mitt minne är inte att leka med. Har typ inget minne haha Ni ska se mitt block jag skriver i .. haha måste nästan ta ett kort så ni förstår vad jag menar ;P

Ser ni mina små gubbar jag ritar bredvid hahaha. Jag minns alltså inte vad jag ska göra om jag bara ser ett namn. Sorligt men sant haha. Därför tycker jag att det borde finnas en bok med alla övningar och hur man gör nån som vet om det finns??

Iaf.. så här såg passet it idag:

Calberodd 50*8*3
Bröst hantel press 10*10*3
Rodd med stång 23*8*3
Bröstfly 23*8*3
Ryggfly 23*8*3
W-drag 32*8*3
Latsdrag 36*8*3
Lutande situps 8*3
Rumplyft på bänk 8*3

Sen vart det löpning på bandet. 5km- 31,5 minuter. Sprang på mellan 9,3-10,3 några toppar på 11-12 och så klev jag åt sidan några ggr fö några sekunders vila.. :)

Kommentarer
Postat av: A Kay

Haha vad fiiiint! :) Du ska se mina streckgubbar för alla bålövningar vi gjorde idag. Ser inte klokt ut hehe.



2011-03-01 @ 17:29:43
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0