60 min förbränning

FY FAAN va tråkigt det är att stå på bandet i en timme!!!! Å jobbigt så in i helvete!
(Längtar till våren och ut i spåren!)

Det blev 40 min backintervaller idag. Sen började energin ta slut. Höll på ge upp måånga gånger under dom 20 min som var kvar. Mmen det slutade iaf med nedtrappning på backen tillslut var jag på 0 och dom sista 2 min körde jag på högsta backen igen.

Vet inte vad det är men... oftast har jag massor av energi och så helt plöttsligt från ingenstans kan kroppen bara kännas tung och allt känns jobbigt och jag vill ge upp. Det går bara inte att köra på då. Å så på med dom negativa tankarna då är det kört. Blää! Men jag hade ju bestämt att jag skulle köra 60 min idag å det gjorde jag även om det inte riktigt vart som jag tänte mig hehe.

Men tänker jag efter så ibörjan av utmaningen när vi skulle köra på backarna så kände jag det där omöjliga redan efter 10- 15 min. Så jag kommer nog klara 60 min tillslut :O) Bara köra på!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0