Ångest!

Inatt hade jag sån ångest att jag inte kunde sova. Ångest över att inte kunna träna, ångest över att Emma- Lee skulle hellre valt en annan deltagare till utmaningen för att jag är sjuk hela tiden. Ångest över att ha svikit henne. Ångesten övera att fålk ska börja tro att jag ljuger om att jag är sjuk. Ångest över jobbet och alla kunder jag inte kan ta hand om, ångest över min ekonomi då jag inte får in pengar när jag är sjuk, ångset över att jag inte sjuk anmälde mig första gången (då företagare som jag har 2 veckors karens innan vi får ersättning) ångest över att läkaren inte kommer att ge mig medecin, ångest över att jag kommer fortsätta vara sjuk....... osv

Fy fa vad jag hatar ångest! När man liggger i sängen å huvudet snurrar av alla dumma tankar och trycket mot bröstet blir hårdare och hårdare tills det känns som att man inte får luft...

Jag försöker som oftast att göra något som kan skingra tankarna, typ spelar spel på mobilen eller liknande. Har man tur kan trycket lätta men inatt var det som det aldrig ville ge med sig. Det är förmycket nu!

VC ska ringa om 10 min. Hoppas dom har en tid snart så jag har en sak mindre att behöva tänka på.



Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Så ska du inte känna gumman! Du kan inte hjälpa att du är sjuk :-). Kämpa på med kosten bara så löser vi resten sen!

Kram!!!

2011-01-12 @ 10:15:47
URL: http://emma-lees.blogspot.com
Postat av: Lina

Å vet hur det känns! Men du kan inte hjälpa att du är sjuk, det enda du kan göra är att vila och återhämta dig. Styrkekramar från mig

2011-01-13 @ 00:23:33
URL: http://thegilrandthebody.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0