Börjar bli människa

Den här förkylningen har inte varit nådig. Idag är den första dagen jag har orkat röra på mig utan att jag håller på dö. Gick en 30 min promenad och sedan några timmar på ikea ;) Är visseligen fortfarande rätt snorig men inte ont i halsen eller så längre. Skönt! Ska ta söndagen som en sista vilodag för att på måndag äntligen få gå tillbaka till gymmet. Ska bli otroligt skönt att få röra på sig igen! Ser dessutom fram till dom 6 veckor som är kvar på 12 veckorsutmaningen där jag ska köra fullt ös. Har planerat att öka på tiden på intervallerna till 45- 60 min istället för 30 :) Jag har hela tiden minskat i både vikt och cm trotts sjukdom så jag hoppas på att se en större och lite snabbare vikt nedgång fom nu.

Fick med mig en digitalvåg som lite extra pepp inför dom kommande vägningarna

Ställde mig lite på skoj på vågen efter att jag satt i batterier och då visade den 73,3 så jag tror nog att den stämmer rätt bra överens med min gamla som visade 73 i morse ;)

Glöm inte att titta in på 12 veckorsutamningsbloggen för att läsa lite hur det går för oss 3 kämpar ;)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0