Dålg planering

Igår jobbade jag en sväng. Det blev inge vidare med mat planeringen igår. Jag tänkte att jag skulle bli klar tidigare så jag struntade i att fixa lunchen utan tänkte att jag klarar mig på ett mellanmål. Men tiden gick fort och jag skulle ju hinna till gymmet innan det stände. Så jag köpte lite nötter på väg hem och slängde i mig och stack sedan till gymmet för att jag skulle köra 60 min förbränning. Jag började med backintervaller 15 min och sen körde jag igång med spring intervaller. Efter 15 min sa kroppen ifrån. Hade ju ingen energi i kroppen då jag inte ätit ordentligt. Kände mig lite halv skakis och gick hem för att äta. Så igår vart det bara 30 min förbränning.. Å när jag kom hem kökade jag en BAMSE middag då jag hade mycket att ta igen.

Håller på att käka frukost nu och sen är det dax att ta sig till gymmet igen! Idag
SKA det bli 60 min förbrännig!

Ställde mig på vågen när jag gick upp å den visade iaf -0,4 kg trotts ätardag i lördags :)
Känns skönt!

Nu- Gymmet!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0