Godmorgon!

Vaknar och känner mig ganska utvilad idag. Har nästen fått sova hela natten utan att vaknat pga halsen. Började morgonen med vägning och mätning och är du nyfiken hur det gått får du kika in på 12 veckorsbloggen ;) sen ett besök på Dr morris apotek för att hämta ut Diklofenak Orifarm som jag fick utskrivet igår hos läkern. Å nu frulle! Idag fick det bli keso med banan :) Mums!

Filmen igår var faktist bra! Spännande och ibland undrade man hur fasen det skulle sluta för den var inte helatiden så där förutsigbar som många filmen annars är. Vissa saker kunde man ju räkna ut men inte allt :)

Idag ska jag nog inte göra så mycket mer än att vila vila vila. Jimmy ville in till stan men jag känner att det får bli nästa helg för jag måste VILA! Kanske som högst kan ta mig ner på en fika i centrum idag :)

Någon frivillig? :P

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0