Godmorgon?

I natt låg jag vaken i några timmar igen. Men inte på grund av ångest denna gången. Jag drack så mycket på kvällen igår så jag var tvungen och gå på toa i natt 2 grr å sen kunde jag inte somna om bara. Jag låg å snurrade i sängen minst 2-3 timmar iaf. Aja, idag är inte min hals svullen längre :D Dock lite torr så där som i söndags å måndags så det blir vila över helgen med så hoppas jag att halsen ska må bra på måndag :D

Igår kom den nya stolen till jobbet... Den var för hög :( Men jag ska behålla stolen iaf för jag skulle vilja ha ett nytt bord som kanske kan vara lite högre än det jag har nu :) Då tror jag att det blir kanon bra! :)

Beställde även lite roliga body glitter tattos ;) Fick ju lov att testa en liten innan min kund kom igår..

Dessa mallar finns

Å här er resultatet efter limmning och glitter :)

 

Sött va?




Kommentarer
Postat av: Lina

Jättesöta! Vill ha! :)

2011-01-14 @ 18:08:43
URL: http://thegilrandthebody.blogspot.com
Postat av: Mammma

Va fiiint!!! Vill ha!!! Kramisar

2011-01-14 @ 18:44:51
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0