Hat dag igen

Igår vart det Cossfit igen. Tisdagarna har från starten varit min hat dag då crossfiten är så förbannat jobbig hehe. Precis innan jag vart sjuk kändes det lättare och då var det roligare. Nu tillbaka från sjukdommarna och till ett tyngre och ännu jobbigare crossfit pass är tisdagarma återigen en hat dag hehe. Men det vart ingen crossfit med snurr denna veckan. Jag tog det liite lugnare faktist..

Efter det så blev det ytterligare 45 min förbränning på Elipsen efterssom jag bara körde 30 igår förmiddag :)

Idag blev det vilodag.. hade egentligen tänkt att köra på idag men kom på att det måste fixas med räkningar och jag måste hanndla mat å så.. Då hinns inte träningen med innan jobbet. Å jag jobbar sent så jag hinner inte dra till gymmet ikväll heller.. Dumma tider Sats har!

Det ska öppna ett fitness24seven här å jag ska fundera på om jag ska byta gym.. Bara det att jag inte får möjlighet till gruppträninen där. Vilket jag iof nästan aldrig utnyttjar. Men skulle jag hinna så skulle jag ju göra det.
Tål att tänkas på!

Kommentarer
Postat av: Lina

Mm det tål verkligen att tänkas på för då kan vi ju fortsätta att ibland köra ihop! ;) Hur lång tid har du kvar att betala på Sats då?

2011-01-26 @ 23:39:32
URL: http://thegilrandthebody.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0