Löjligt!

I går var det öppning för nya fitness24seven.. Redan 30 min innan det öppnade såg det ut så här.. Man ser inte ens vart kön slutar. Jag var på väg till gymmet men tänkte att jag skule gå förbi å kika hur det såg ut.. jag ställde mig i kön då jag hörde 2 killar framför mig säga att det var ca 170 st framför dom å det var dom 200 första som skulle få det där kanonpriset. Iaf så stod jag där i ca 10 min och bev mer och mer irriterad på alla %&?=(%%¤# Piiiip som hittade sina polare längre fram i kön och vips så var dom bland dom 200 första...

Så irriterande! Så det slutade med att jag sket i allt å gick till Sats och tränade som vanligt. Det ångrar jag inte! 2 timmar senare när jag var på väg hem från sats så var det fortfarande kö. SJUKT! Sen åkte jag och hjärtat in till stan å kika lite. På vägen hem gick vi förbi lokalen till Fitness24seven.. Det var det minsta gym jag sett tror jag.. Jag är glad att jag inte stod kvar i kön. det hade ju aldrig gått. 2 löpband och nån mer sån konditions grunka vad det som fanns. Fatta kö det skulle bli om man ska stå där 60 min som jag brukar.

 

No way!

Det bli att träna på sats ifortsättningen också!


Kommentarer
Postat av: A Kay

Fan vad sjukt!



Såg att du funderade på att byta. Men om du trivs, så kör ditt! Speciellt om det är större. Jag har också funderat på att byta, men det ligger ändå hyfsat nära och man vet var allt är, hur det fungerar, vilka som är stammisar och inte, och så är det ganska stort med många konditionsmaskiner. Inge kul med bara två löpband ju! Vi har 20 st och det är ändå alltid kö mellan 17:30 - 18:30 då alla kommer dit från jobbet.



Jag tycker det ofta verkar som fintess24sevens lokaler är små, eller i alla fall smala lokaler med få maskiner som får plats. Man borde satsa på större lokaler direkt och fler maskiner, det ger väl mer pengar i slutändan när fler får plats att träna?!

2011-01-31 @ 14:21:45
URL: http://thefishwantstofly.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0