Mål bild!

Visseligen ett väääääldigt långsiktigt mål. Men så här skulle jag vilja se ut i kroppen!

Vi fick i uppgift i början av 12 veckors utmaningen att välja ut en långsiktig målbild å jag satt länge å väl å googlade på snygga kroppar men hittade inte den där perfekta perfekta. Antingen var dom lite för smala, för muskliga eller så var det för små bröst eller nåt annat. Men Elin Grindemyr har en fin kropp tycker jag! :) smal, fast men ändå former. Det gillar jag! :) Kanske skulle vara lite mer muskler?!


Där har vi lite mer muskler på jennifer nicole lee :) Snyggt!!!

Det får bli min nya målbild hehe

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Vad kul att du tagit JNL för det har en till i utmaningen tagit ;-D.

2011-01-15 @ 16:54:45
URL: http://emma-lees.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0