Man får iaf nåt gjort när man inte får varken träna eller jobba!

Jag har gått fram å tillbaka från sängen till datorn hela dagen idag.. Fixat bokföringen för både nov och dec. Skönt att fått det gjort! Sen har jag beställt lite grejer till jobbet. Bla en ny arbetsstol till jobbet. Något jag är tvungen till att göra då jag måste tänka på min kropp om jag ska bli långvarig i nagel yrket. Det tär på ryggen.  Så har jag startat en träningsblogg där ni kommer att kunna följa min träning mm efter 12 veckorsutmaningens slut.

Nu blir det mer vila för imorgon bitti väntar ett besök på vårdcentralen. Jag hoppas att privet ska visa att jag är sjuk så jag kan få medecin och bli frisk nu!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0