Uppgång

Tråkigt att ställa sig på vågen imorse! Den visade + 0,7kg mot förra veckan. Jag tror att jag inte behöver hänga lepp för det för att ja tror att det är vatten efter att jag kommit igång med träningen igen. Den förklaringen har jag fått innan när vågen visat + när man kommit igång med träningen. Jag vet ju att man inte ska hänga upp sig på dom där nedrans siffrorna och gå mer på känslan och cm. Men det sitter så inpräntat i skallen...

I vilket fall som hellst så känns det jäkligt skönt att vara igång med träningen igen! Vi har dessutom fått utmningen förlängd med 2 veckor av Emma- Lee. Det känns skit bra! Då har jag lite att ta igen efter sjukdommarna! :D


Jag har hela huset fullt av Holmlundar över helgen. Idag har vi gått i si så där 7 timmar på Forex mässan. Det var mycket att se. Massa fint å var man gjord av pengar hade man köppt MASSOR, meen så är tyvärr inte läget.

Nu Ska jag gå ta ite glass å lägga mig framför tvn :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0