Dagens jag

Blev inte bättre än så här hehe.

Tycker tiden kan gå lite fortare nu! Vill att mitt hjärta ska komma hem så vi kan åka på vår resa å ha det bra! Även om det är skönt att slippa vakna 1000 gånger per natt av att han snarkar så saknar jag honom bredvid mig! ♥

 

Vaknade tidigt av att mobilen pep till så tänkte att ne fan, jag ska gå upp nu. Lovade mamma att jag skulle sätta mig och plugga körkorts teori idag å det har jag gjort. :D Det är bara den där nedrans miljön, stoppsträckor och typ så här maxlast å sånt jag har svårt för. Måste sätta mig å banka in skiten i skallen bara! Sen gör jag lite slarvfel för att jag inte läser ordentligt. Men jag har ganska så bra koll ändå tycker jag. Man kanske ska kolla runt lite å kika på priserna på en intensivis till hösten! Jamenar jag fyller ju år snart så det är ju en suuuper bra 30 års present (För bilen har jag ju redan;)

 

Japp, ha en bra dag alla läsare :) Ni får gärna lämna en kommentar när ni kikar in :)


Kommentarer
Postat av: Dee

Looking good;)

2011-07-28 @ 11:43:41
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snart har du körkortet - kämpa på!!!!

2011-07-28 @ 23:13:07
Postat av: Jimmy

Saknar dej oxå baby.Puss

2011-07-29 @ 10:54:43

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0