Det var dax att snöra på sig joggingskorna idag!

Upptäckte att jag satt och peppade andra till att börja träna igen medan jag själv satt och bortförklarade mig själv medan jag stoppade en godis från gårdagens fredagsmys i munnen. Fy fan tänkte jag.. se på mig.. Här sitter jag å håller på komma in i samma mönster som innan jag fick hjälp av Emma-Lee.. ALDRIG! Jag skulle aldrig tillåta det! Såå det var bara på med träningskläderna å i med musiken i öronen å UUUUT!!!!

 

Så det fick bli intervaller. Lilla rundan på ca 4,7 km ca 40 min

Telefon jäveln dog ju mitt i allt så jag vet inte exakt.. Men men.. ut kom jag ialla fall.

 

Nu frukost och sen en skööön dusch!


Kommentarer
Postat av: A Kay

Hett bruden!!! Bra jobbat. :)

2011-07-30 @ 20:27:05
Postat av: Linda

Bra jobbat gumman!!!

2011-07-31 @ 19:59:49
URL: http://livingmylifeforme.shapemeup.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0