3 veckor

Japp, det har snart gått 3 veckor nästan helt utan träning. Förbannade benhinnor och den där satans förkylningen!!!! Har kanske tränat 4-5 dagar å det ser jag som 0. Har idag skit ont i ryggen efter jobbet och känner mig uppblåst och svullen, fast det har jag gjort dom 2 sista veckorna men nu känns det som jag har gått upp vartända kg jag gått ner. Vågar INTE ställa mig på vågen för att kolla!! Å självklart är gymmet stängt imorgon midsommarafton och midsommardagen med så det blir inte träning först på söndag KATASTROF!!! :( Jag vill jag vill jag viiiiill!!!!!! Hmm, undra om jag ska ta å ut å springa i morgon bitti iaf!? Då gör jag ju något vettigt iaf! Ska köra hårt med kosten i veckorna fram till semestern nu. På helgerna får jag unna mig om jag måste! Men med måtta! Åh jag LÄNGTAR TILL GYMMET!!!!! Längtar efter den härliga känslan efter träning å jag längtar tills den här äckliga svullna känslan försvinner!!!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0