Dålig på att uppdatera..

Sorry, har bara ingen lust just nu.. Jag sköter nu träningen som vanligt och benhinneinflammationen är borta men tar det lite lugnare med promenader och joggingturer ett tag till iaf. Maten går helt ok men jag måste sluta att unna mig lite här å lite där. Nu får jag vara lite mer strikt ett tag!

Var ute å skakade rumpan i helgen med Hanne. Det vart skit kul! As bra musik! Sen finns det lite för mycket PIIIIP som inte vill lämna oss ifred. Meen, Skit i dom! :)




Ska se om jag kan skaka fram lite fler bilder från Hannes Iphone ;)

Annars är det träning, jobb å körkortsplugg som gäller just nu.. Ne, ska ta en dusch efter gymmet nu å sen ska jag in till stan å käka lunch med Linda på hennes första lediga dag :D

Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Åh, kan inte du komma hit så kan vi skaka rumpan? =)

2011-06-15 @ 13:41:38
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0