Det fortsätter neråt


Igår satt jag och tänkte att jag nog INTE ska ställa mig på vågen.. Känner mig fin och tänkte köra på känslan och njuta lite av livet ett tag. Men i morse när jag vaknade var jag bara tvungen att ställa mig på vågen för att få en spark i arslet och inte stoppa i mig så mycket skit. (vilket jag inte har gjort i mängder, men jag har nog ätit mer dessa dagar än jag gjort sen oktober) Men vågen stannade på 68,3. Helt sjukt! Jag vägde mig säkert 5 ggr å gick å hämtade mobilen för att kunna ta bild bevis, men då visade det 68,5 å jag vägde mig några gånger till å den stannade på 68,5 kg. MEEN det är inte fy skam det heller! Det går ju neråt! :D

Nu blir det frukost å sen gymmet!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Liten räka. ;) Duktig tjej!

2011-06-06 @ 14:26:53

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0