Heldag med Linda

Igår Fredag hade jag och Linda en heldag tilsammans. Vi träffades på stan och gick runt i affärer och shoppade lite smått. Vi hade årets första "picknick" vid fontänen (plattan) med varsin keso och frukt i det iiiiskalla blåsande men dock soliga vädret :) Sen hade jag en kund att ta hand om så då satt Linda och tog en fika med en tidning på salongen så länge :) Sen åkte vi hem mot Bagis och hämtade bilden för att ta en sväng till Länna för att titta på Lindas banvagn som inte fanns.. Sen hem mot Bagis igen och titta igenom lite gamla bilder å sen åkte vi till Årsta till Rsetaurang Hjälmaren och avnjöt lite mat. Jag lyxade till det och åt Oxfilé med potatisgratäng (ajjabajja hihi) GODASTE jag ätit på LÄNGE!!! :D Sen stack vi in till Söder och Fenix. Jag säger bara de.. Hujeda mig! hahaha Jag tror jag börjar bli gammal!? Musiken sög! Det var bara typ club musik som lät precis likadan hela tiden och ljudnivån var inte nådig. Jag skrek så jag fick ont i halsen. Det var inte ens kul att sitta där tyvärr.. Är det så här det är ute?? Jaja, efter en varsin alcoholfri dryck sa vi tack och hej och åkte hem åt varsitt. Jag hade iaf en super trevlig dag!



Tack Linda!! <3

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0