Kvinnors hemliga liv

Fick tips om detta av Emma- Lee och det är ju såklart väldigt intressant att titta på :)

Svensk-amerikansk dokumentärserie från 2010. Säsong 2. Avsnitt 4 av 4. Ikväll träffar vi tre kvinnor som alla lyckats ändra livsstil och blivit av med sin övervikt. En av dem har bantat ner sig från över 100 kilo till extremt vältränad bikinimodell och har fått pryda hela 27 tidningsomslag med sin nya drömkropp.

Nu ser jag att det är "min målkropp" Jenniefer nicole lee som är med i programmet. Så grymt snygg kropp!!
Alla kan lyckas!

Kommentarer
Postat av: IL

Hihi hon är så snygg! :-D verkligen super bra program, klart vi kommer lyckas! Speciellt du som redan har fått jätte bra reslultat! :)



Ha en fin kväll <3

2011-03-23 @ 23:12:35
URL: http://il85.blogspot.com
Postat av: Dee

Ja tack till den kroppen:O Shit va snygg hon är.

2011-03-24 @ 12:47:26
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Hanne

Ville inte du ha former? ikk hon har ju inget underhuds fett och ser stenhård ut:) ändrat dina planer kanske?

2011-03-24 @ 19:20:15
Postat av: jess

Hanne: Jag vill ha former å det kommer jag alltid att ha. Jag har också förändrat min målbild till lite mer muskler än jag tyckte innan.. :-)



Dee: ellerhur GRYMT SNYGG!! :-)



Vist har jag fått resultat men jag har låång väg kvar ;-) Du kommer också att lyckas! E-L kör ju stenhårt så ;-)

2011-03-24 @ 20:33:21
URL: http://princessjess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0