V1 beach 2011

Jaha, då var första veckan slut.. Jag har tagit denna första veckan i ett lite lugnare tempo och det resulterade ju i viktnedgång fast att fröken röd kommit och fast att jag fuskade lite med maten i fredags. Å fast att jag inte skött träningen som planerat. Jag testade på lite nytt i veckan.. Bodybalance hade jag aldrig tidigare testat och det var min Naprapat som tyckte jag skulle testa det för att det skulle vara bra för min kropp men det var inget för mig då jag gillar "blod, svett och tårar" när jag tränar ;P Men det var kul att testa på något nytt. Sedan har jag kört Bodypump och det kommer jag absolut att köra igen! Kul! Jag har kört lite Spinning och Core sen några förbränningspass också.. Sen har jag faktiskt varit på promenad ute i naturen 2 ggr också. Har gått 1,5 timme båda gångerna och det var super skönt! Å ännu skönare blir det när snön, isen och slasket försvinner! Måste tyvärr erkänna att det skett lite fusk igår söndag. Hade en riktig skitdag med mensvärk så in i helvete så jag tyckte lite synd om själv och moffade kakor med mjölk.. Skit också! Meen nya tag idag!!

Jag ska åka bort i helgen så det är lika bra att lägga upp en träningsplan för V2 så jag vet vad jag ska göra! Ska testa på ännu ett nytt pass: Shape redan imorgon!

Måndag; 55 min Shape +Förbränning 30 min
Tisdag: Vilodag pga Naprapatbesök :/
Onsdag: Armar,axlar,bröst och rygg + Förbränning 45 min
Torsdag: Ben + 45 min förbränning

Eftersom jag ska upp till Dalarna Fre, lör och sön har jag späckat onsdagen med alla överkroppens muskelgrupper ifall att jag inte kommer kunna gymma där. Men någon sorts förbränning får det allt bli varje dag däruppe!



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0