Crosstrainer..

Det verkar som att det finns en hel del olika crosstrainer maskiner. Vi har ju haft den "vanliga" som jag trodde att det bara fanns en av. å den ser ut så här:

Någon som vet ett riktikt namn på denna? Crosstrainer?

Å nu har vi fått två nya roliga maskiner som verkar vara as jobbiga ;P
Dom ser ut så här:

Denna ska heta Crosstrainer- AMT sa dom på gymmet.
Å så har vi även fått in denna:

Å denna är ju skit ball.. som att man springer uppför trappor typ, så kan man sänka å höja  både hastighet och trappstegen. Vad denna heter glömde jag ju så klart att fråga men jag hittade den när jag sökte på Prector efx. Någon som vet vad denna heter?

Kommentarer
Postat av: Hasse

Ser ut som en Sixten.

2011-05-14 @ 16:27:22

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0