Det kryper i kroppen!

Har inte varit på gymmet på 2 dagar å det kryper redan i kroppen på mig. Ska på middag imorgon kväll och ser verklgen fram emot det, inte så men har gått å fnulat på om jag ska dricka alkohol eller inte och jag bestämde mig idag att det INTE blir nå alkohol efterssom jag vill träna på lördag och efterssom jag dessutom känner mig som en uppsvälld gasboll då jag har fuskat med kosten. Käkade ju den där förbannade matsäcken från vårruset. Så hörni Emma-Lee, Maria, Maria+ kompis och Lina.. Det är alltså erat fel att jag känner mig som jag gör idag ;P Ni skulle ju vara med å dela den med mig å va svullna tillsammans med mig hahahaha. Nä men skämt å sido. Man får betala dyrt av att ifrån gå dietmaten, den saken är klar. Å det blir ju inte bättre av att inte ha tränat som man ska heller BLÄ!

Vist, jag gick en timmes promenad idag men det gick inte särskillt fort utan vart mest en skön promenad bara..

Det blir andra bullar imorgon på gymmet! Får ta i extra hårt å köra en timmes förbränning i stället för 30 min! Detta funkar ju inte! Nu ska jag gå lägga mig! Natti

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0