En härlig fm!

Vaknar 7.40 och ser att ett sms kommit in. Tittar och då är det Hanne som vill ut och gå. Jag hoppar upp, stoppar i mig frukost och går på en promenad. ca 7km blev det. SUPER SKÖN promenad i det SUPERFINA VÄDRET! Efter promenaden var det dax för mage och rumpa på gymmet. Efterssom jag inte känt så mycket efter dessa pass innan så dubblade jag repsen på nästan allt idag:



Situps
Situps sid/sid
Donky kick
Kissande hunden
Bollintag m sumobenböj
Bollintag
Höftlyft med vikt
Benlyft
Bollpromenad
Planka
Planka sid/sid



Efter gympasset gick jag hem och tog ett mellanmål för att sen ut på en till intervall- promenad/joggingtur med Jimmy. Hans första jogging runda :O) Det blev 5,26 km

Nu blir det snart lunch å sen hoppas jag att Jimmy inte ändrat sig om att gå ut å sätta oss i solen å ta en dricka. I mitt fall är jag sugen på den nya Loka. cocos smaken. Får se om han orkar eller om han lägger sig å dör i soffan istället ;P

HA en fortsatt underbar dag i solen!

Kommentarer
Postat av: A Kay

Duktig som alltid! Och satan i gatan vilken snygg planka. Proffs! :D

2011-05-08 @ 02:24:19

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0