Gårdagens

Ruma och mage:

Benpendling med vikt
Höftlyft med vikt
Benlyft
Bensparkar
Froggy
Donky kick
Bollintag m sumo benböj
Boll sid/sid
Bollintag
Planka
Liggande benlyft

Känner faktiskt av lite i magen idag :D

Är inne på min högdag i dieten idag. Vägde mig imorse och jag har gått UPP ett kilo!?!?!?  Sist jag sa till E-L att jag hade vikt uppgång för 2 dagar sen svarade hon så  här: 
Emma-Lee sa...

Hehehe, nu är du nog lite för otålig ;-). Det kan bero på mängder med saker - den nedgången som var förra veckan kanske inte var en egentlig nedgång utan du kanske var lite uttorkad, du kanske har mer i magen just idag, kanske har mer vätska i kroppen :-). Hade en högdag i går med mer kolhydrater och därför bundit lite vätska. Så det är bara fortsätta kämpa - tre dagar är bara startgroparna ;-D.
Kram!

Men det oroar mig lite att jag fortsätter gå upp... Men, jag får väl bara fortsätta att kämpa å se vad som händer om en vecka antar jag.

Veckan som gått:
Måndag: Promenad 90 min, Promenad 80 min
Tisdag: Jogging 33 min
Onsdag: Armar och axlar + 30 min crosstrainer , 32 min jogging
Torsdag: Bröst och rygg + 30 min crosstrainer
Fredag: Ben + 30 min crosstrainer
Lördag: Rumpa och mage + promenad
Söndag: promenad+ ikea

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0