Helgen i Motala


Var super trevlig! Linda och Patrik har ett mysigt litet krypin alldeles intill stan. Det blev ju som ni kanske läst en rask promenad ganska snabbt efter att jag kommit fram. Mysig liten stad det där måste jag säga! Sen vart det middag och lite tv tittande å rätt tidig sängång för oss alla 3. Upp i ganska bra tid på lördagsmorgonen och käka frukost ägg å gröt ;) Sen tog vi oss till gymmet där jag hade en helkropps genomgång med Linda som var jätte duktig å det märks att hon vill ha resultat av sin träning nu för jäklar va hon kämpade! Framåt em var vi å handlade och Lindas syster Frida kom. Vi åt å snackade å sen var det dax för att göra sig i ordning för kvällen. Jag fick sminka båda tjejerna å måla deras naglar i snygga färger å så gick vi ut på restaurang å käka å sen upp till Patrik som hade tagit emot do första gästerna till festen. Festen var skoj, jag slutade dricka alcohol vid 23 tiden. Mot slutet kom det lite halv skumt folk å festen lixom uratrade lite. Patrik höll på somna i soffan men vi fick honom iaf att slänga ut polarna tillslut å så blev det lite städning å sen delade vi på en pizza. Vi tog lite sovmorgon på söndagen å åt frukost i lugn å ro å sen var det dax för mig att åka hem.



Det vart ju endel smaskande oxå men nu är det hårdare tag igen ;)

Tack för den här helgen Linda <3

I sommar kan ju du å syrran komm hit om ni vill. Patrik får också följa med såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv gumman för en jättemysig helg!! Är så glad att jag träffat dig, du är en riktig vän och jag kommer mer än gärna upp med syrran i sommar! Patrik kanske oxå följer med, vi får se! ;)

Tack återigen, du är bäst!!

KRAM

2011-05-16 @ 19:58:43
URL: http://livingmylifeforme.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0