Jag gjorde det!

Jag gjorde det!!!

Jag SPRANG HELA Vårruset utan att stanna på 30 min!!!

Det var ju målet med hela alltet. Jag hade ju satt som mål att jag ville kunna springa 5 km utan att stanna på 30 min och nu har jag gjort det! Fan vad jag är bäst haha.

Jag var med på den löjliga uppvärmingen först å så trodde jag att jag stod i "Jogga fort" (där man ska komma i mål på 29-31 min) fållan men tydligen stod jag i "springa" (23-28 min) så det var bara att springa på tänkte jag.. Men grejen är ju den att folk inte är ärliga med sina val för det var dom som VERKLIGEN inte hörde till varken jogga fort eller springa ligan som stod där. Blir lite irriterad faktiskt. Fattar dom inte att det finns en anledning till att det finns olika? Kanske för att dom fungerar som stopp klossar för dom som vill springa?! Gaah! Det går ju jäkligt trögt från å till om man säger så.. Jag försökte hålla ett ganska jämt tempo genom hela och jag såg 1km skylten och även 2 km skylten. Men sen var det så mycket stoppklossar som var i vägen så jag missade 3km skylten å såg 4km helt plötsligt. "Fan det är ju bara 1 km kvar" tänkte jag å sprang på. Var ganska trött när jag närmade mig målet men spurtade in. Å jävlar va jag flög kändes det som. Rös gjorde jag haha. Skön känsla!

Tyvärr så var alla i min grupp tvungna att hoppa av av olika anledningar så jag fick springa själv. Efter loppet stack jag och hämtade ut matsäcken och stack hem å mumsade på den :)

Kommentarer
Postat av: A Kay

Jag visste det! Vad roligt, grattis. Och så nice med egen matsäck! :D

2011-05-26 @ 09:36:50
Postat av: Dee

Va duktig du är:)

2011-05-26 @ 12:58:29
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0